LICHTsessie: Hoe geef je betekenis met je merk en/of organisatie?

30 september van 16:00 – 18:30 uur
Locatie: SX Eindhoven, Torenallee 3, 5617 AC Eindhoven

Samen met Wouter Staal, CEO en oprichter van YB by Yoghurt Barn, gaan we aan de slag met de vraag:
‘Hoe geef je betekenis met je merk en/of organisatie?’

Wouter heeft ruime ervaring op het gebied van ondernemerschap, duurzaamheid en innovatie. Hij neemt je op een interactieve manier mee in zijn verhaal. Na deze sessie ga je vol nieuwe inspiratie weer naar huis!

Partnerbericht - Wouter Staal (Yoghurt Barn): 'Kan het plantaardig net zo lekker? Dan switchen we' - OneWorld

Wouter Staal
Wouter Staal is oprichter en CEO van horecaketen YB by Yoghurt Barn. Na zijn MBA en jaren corporate & internationale marketing posities bij Nike en Philips gooide hij met zijn vrouw in 2012 het roer om; ondernemen. Van wild idee tot wereldmerk in wording. En niet zomaar een merk, een met purpose. Wat betekent goed doen voor mens, dier en planeet voor zijn bedrijf en welke impact heeft dit tijdens Corona?

Zo is YB als eerste bedrijf in Nederland klimaatpositief, wordt het de eerste horeca-onderneming met B Corp certificering en zoekt het de brand stretch naar food-retail en het buitenland. Wouter wil met YB feel good food to the max brengen. Zijn verhaal is puur, aanstekelijk, interactief en zet aan tot nadenken.