Wij hebben onze administratie op orde!

Al enige tijd verwerk ik bij LICHT alle administratieve zaken die behoren bij de bemiddeling van een ZP-er. Hierbij heb ik veel contact met afdelingen HRM, inkoop, finance. Steeds meer (met name grotere) organisaties gaan de inhuur van hun interim personeel uitbesteden aan een onafhankelijke partij. Enkele voordelen voor deze organisaties zijn o.a. zekerheid in wet- en regelgeving, professioneel contractmanagement en centrale administratie.

Afgelopen week was ik op uitnodiging van een van onze klanten naar de LICHTtoren in Eindhoven gegaan om te horen hoe zij binnenkort het proces ook via een externe partij laten lopen. Voor ons is dit dus zeer belangrijk om ook hier volledig van op de hoogte te zijn. In deze meeting heb ik veel opgestoken en ik voelde hier en daar ook de welbekende “beren op de weg” voorbij komen. Want verandering betekent in meer of mindere mate onzekerheid over hoe het in de toekomst gaat lopen. Maar als je zorgt dat je op de hoogte bent van de situatie en de achterliggende gedachte van het doen besluiten tot deze actie, is het ineens een stuk minder eng.

Belangrijk dus voor LICHT om volledig op de hoogte te zijn. Ik zie het als een uitdaging om met deze partij aan de slag te gaan en er snel voor te zorgen dat we alles op de rit hebben. Zodoende kunnen we efficiënt en op een snelle manier onze opdrachtgever helpen aan de juiste interim Professional waar hij of zij zo naarstig naar op zoek is. Uiteindelijk blijft dat toch ons doel: zo snel mogelijk het capaciteitsprobleem van de lijnmanager oplossen met invulling van de juiste persoon.

Nieuwsgierig naar wat LICHT voor jou kan betekenen? Laat hier een bericht achter.