
Medewerkers meenemen in verandering voor Servicegemeente Dordrecht

Sarah
vertelt je graag meer
Het gesprek met Stefanie voelde meteen goed en bevestigde dat ik op het juiste pad zat. We besloten contact te houden en volgden ieder onze eigen weg.
Twee jaar en verschillende opdrachten op het gebied van innovatie en duurzaamheid later, nam Stefanie opnieuw contact met me op. LICHT was inmiddels gegroeid en zij had een opdracht die perfect aansloot op wat we destijds bespraken. Bij Brainport Development zochten ze iemand die kon helpen met het opzetten van een campagne om het thema ‘Leven lang ontwikkelen’ zichtbaar te maken in de regio. Een onderwerp dat steeds actueler wordt in een tijd waarin technologieën als AI en AR/VR ons dagelijks leven steeds meer beïnvloeden.
“In deze opdracht kwam alles samen wat ik zo waardeer aan mijn vak.”
Samen met een projectteam mocht ik werken aan een creatieve omnichannel campagne die niet alleen innovatie en persoonlijke ontwikkeling in de regio stimuleert, maar ook doelgroepen bereikt die normaal gesproken buiten beeld blijven. We inspireerden mensen om na te denken over hun toekomst en gaven hen concrete handvatten om zichzelf te blijven ontwikkelen, zoals gratis workshops en opleidingen.
Binnen drie maanden legden we met de campagne ‘Samen klaar voor de toekomst’ een sterke basis voor duurzame ontwikkeling in de Brainportregio. Nieuwsgierig geworden? Neem een kijkje op samenklaarvoordetoekomst.nl en ontdek hoe jij je kunt blijven ontwikkelen.
Stijn