Officemanager – 32 – 40u Eindhoven

Kom jij ons team versterken?

Ben jij een organisatorisch talent met oog voor detail? Zoek jij een uitdagende rol waarin je het verschil kunt maken? Dan is de functie van Officemanager bij LICHT dé kans voor jou!

Wij zijn LICHT!

LICHT bemiddelt professionals in marketing en communicatie voor zowel vaste banen als interim opdrachten. Met ons hechte team van gedreven collega’s werken we vanuit ons mooie kantoor op Strijp-S in Eindhoven. Wij geloven in een persoonlijke en warme aanpak, zowel naar onze klanten en kandidaten als binnen ons team. We bieden volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en organiseren regelmatig inspirerende kennissessies. Hier werk je niet alleen aan je eigen groei, maar ook aan het succes van LICHT!

Wat ga jij doen?

In jouw rol ben jij de operationele spin in het web en zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt. Je ondersteunt onze recruitmentafdeling met jouw gestructureerde en proactieve aanpak, zodat zij zich kunnen focussen op wat zij het beste doen: het verbinden van kandidaten en opdrachtgevers. Van het plannen van afspraken tot het up-to-date houden van ons CRM-systeem, jij zorgt voor de juiste ondersteuning en maakt onze dienstverlening optimaal.

Op een werkdag ben jij onder andere bezig met:

  • Het plannen en bevestigen van afspraken met kandidaten en opdrachtgevers
  • Het bijhouden en verrijken van ons CRM-systeem (Carerix)
  • Het afhandelen van open sollicitaties en het koppelen van kandidaten aan de juiste consultant
  • Het opstellen van offertes en kandidaatprofielen
  • Het beheren van agenda’s en mailboxen
  • Het verzorgen van administratieve ondersteuning
  • Het regelen van persoonlijke attenties, zoals verjaardagskaarten en welkomstpakketten

Wat breng jij mee?

We zoeken een Officemanager die flexibel is, altijd het overzicht bewaart en van nature gestructureerd werkt. Jij weet van aanpakken en blijft altijd rustig, zelfs in de meest dynamische situaties. Daarnaast ben je communicatief sterk, werk je efficiënt en houd je van samenwerking. Je vindt het heerlijk als we met het team onze doelen halen én als kandidaten stralen in een nieuwe opdracht. Wij bieden een werkomgeving waarin je je volop kunt ontwikkelen!

Verder vragen wij van jou:

  • Minimaal een MBO-4 diploma
  • Ten minste 2-5 jaar werkervaring in een ondersteunende rol, bij voorkeur als Commercieel Assistent, Officemanager of Administratief Medewerker in een commerciële omgeving
  • Ervaring met het gebruik van CRM-systemen en Microsoft 365
  • Commercieel inzicht en het vermogen om snel te schakelen
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk
  • 32 tot 40 uur per week, waarbij 36 uur of meer de voorkeur heeft
  • Woonachtig in de regio Eindhoven

Wat bieden wij jou?

Bij LICHT krijg je een dynamische en afwisselende functie, waarin geen dag hetzelfde is. Bij ons vind je een goede sfeer, gezellige, betrokken collega’s en een fijne werkomgeving.

Verder kun je rekenen op:

  • Een inspirerende werkomgeving in het hart van Eindhoven (Strijp-S)
  • Veel ruimte voor ontwikkeling en initiatief
  • Een bruto maandsalaris tussen €2.500,- en €3.500,- o.b.v. 40 uur per week, afhankelijk van je werkervaring
  • Flexibele werktijden
  • We vinden het fijn als je op kantoor werkt, maar af en toe thuiswerken is bij ons geen probleem
  • Reiskostenvergoeding én een NS-station op 5 minuten lopen
  • Een laptop en telefoon
  • Opbouw bij Doenpensioen van a.s.r.
  • Opleidings- en ontwikkelmogelijkheden
  • Gezamenlijke gezonde en goed verzorgde lunch op kantoor
  • Teamuitjes en incentives! Daar zijn we dol op

Klaar om het verschil te maken?

Ben jij de Officemanager die wij zoeken? Solliciteer dan snel en maak deel uit van ons succes! Heb je nog vragen? Neem contact op met onze Operationeel Directeur Willemijn Heling. Je kunt haar bereiken via: willemijn@ditislicht.nl