Master IT – Digital Marketeer (32-40u p/w) – Eindhoven/Vianen

Introductie

Ben jij hbo– of wo–geschoold, heb je 2 tot 3 jaar digital marketing ervaring met een focus op SEO, SEA content en/of email marketing? Ben je eager to grow en wil je onderdeel zijn van een jong en ambitieus team? Dan ben jij wellicht onze nieuwe digital marketeer!

Organisatie

Wij zijn Master IT. Wij trainen al 21 jaar IT professionals. Dat doen we in onze locaties (Eindhoven, Vianen en Capelle aan de IJssel), bij de klant op locatie en digitaal. Met 25 collega’s en een team van 65 trainers werken wij iedere dag aan onze BHAG (Big Hairy Audacious Goal): Wij zijn namelijk onderweg om de grootste Microsoft opleider van Nederland te worden.

Onze why is: LIFE IS BETTER WHEN YOU GROW en wij voelen ons goed bij deze kernwaarden:

  • Be Personal
  • Show Entrepreneurship
  • Eager to Grow
  • Be Reliable & Consistent
  • Sparkle Every Day

Spreken onze kernwaarden jou ook aan en werk je graag in een kleinschalig marketingteam? Jij en je collega marketeer rapporteren in deze rol aan de marketing manager. Dagelijks werk je ook cross-functional met sales, productmanagement en operations.

Functie

Als digital marketeer ben je verantwoordelijk voor content, copy, SEO en SEA.

Het opstellen of redigeren van (promotie)teksten en deze verspreiden via de gekozen kanalen (bijv. website content, casestudy, nieuwsbrief, etc.). Hierbij houdt je rekening met onze HERO tone of voice.

Het optimaliseren van teksten, het maken van zoekwoordanalyses, metadescriptions, titles en linkbuilding.

Het analyseren van data m.b.v. Google Search Console om verbeterpunten te signaleren. Uiteraard in nauwe samenwerking met onze SEA specialist.

Structured data is je niet onbekend en je pioniert graag met de laatste SEO ontwikkelingen.

E-mail marketing & Nurture Flows

  • Je maakt, schrijft en verstuurt nieuwsbrieven en emailings en doet verbetervoorstellen middels A/B testing.
  • Je streeft naar een zo’n hoog mogelijk open rate en clickrate.
  • Je bedenkt, bouwt en beheert marketing flows in Clickdimensions op basis van See, Think, Do, Care.

Website & Stats

  • Je analyseert de performance van onze website en bepaalt potentiële verbeteringen.
  • Met behulp van Google Analytics en Clickdimensions spot jij kansen en doe je verbetervoorstellen voor traffic & campagnes.
  • Je beheert content op de website en doet verbetervoorstellen voor A/B testing en liquid content.
  • Je bent het aanspreekpunt voor het externe bureau voor de website, en zorgt dat zij technisch alle verbeterpunten doorvoeren.

Functie-eisen

Je hebt een afgeronde hbo– of wo–opleiding op het gebied van marketing en/of communicatie. Daarnaast heb je ongeveer twee tot drie jaar relevante werkervaring, met een focus op SEO, content en email-marketing. Je houdt van data, van constant verbeteren en je bent eager om resultaten te optimaliseren. Je durft fouten te maken en deze toe te geven en wilt heel graag vooruit.

Aanbod

Wij bieden je een mooie en uitdagende marketingfunctie met veel ruimte voor groei in een gezellig ambitieus bedrijf. Daarnaast werk je 32 tot 40 uur per week, en kun je rekenen op een marktconform salaris, gebaseerd op je ervaring.

Ook krijg je een:

  • laptop van de zaak (Microsoft Surface)
  • aantrekkelijke pensioenregeling.
  • reiskostenvergoeding
  • 25 vakantiedagen op basis van fulltime + 2 bonusdagen als je niet ziek bent geweest
  • Crossfit op kantoor
  • Leuke uitjes en vrijdagmiddagborrels
  • Open en informele bedrijfscultuur met een hecht team.
  • Flexibel werken in tijd én plaats en volop opleidingsmogelijkheden (zowel intern als extern).

Wij werken hard, vinden het tof om onze doelen te halen en maken veel plezier. Ons teamuitje naar Barcelona zal je niet meer redden, maar ook daarna gaan we hele leuke dingen doen. Wie weet ben je daar wel bij!

Inlichtingen en sollicitatie

Master IT – Digital Marketeer (32-40u p/w) – Eindhoven/Vianen
Leontine Kamps
T. +31 (0) 6 24 37 45 42
E. leontine@ditislicht.nl