LICHT – (Financieel) Administratief Medewerker (in vergevorderd stadium) – Eindhoven

Introductie

Ter uitbreiding van ons kantoorteam zijn wij z.s.m. op zoek naar een (financieel) administratief medewerker voor 20-28 uur per week. Ben jij op zoek naar een uitdagende baan in een kleinschalige en ambitieuze organisatie, waar je jouw administratieve kwaliteiten maximaal kunt benutten? Dan is dit wellicht de baan voor jou!

Organisatie

Wij zijn LICHT! Wij zijn de schakel tussen energieke interim of vaste professionals en ondernemende organisaties en zorgen voor de juiste professional(s) op interim (digital) marketing- en communicatie opdrachten en vaste functies. Met een team van 7 personen werken wij vanuit ons mooie kantoor op Strijp-S (Klokgebouw) in Eindhoven. Naast het bemiddelen van marketing en communicatie professionals organiseren wij regelmatig LICHT- en SCHITTERsessies voor onze kandidaten en klanten: kleinschalige en interactieve kennissessies.

Functie

Als (financieel) administratief medewerker ga je aan de slag met het in goede banen leiden van alle administratieve processen. Denk hierbij aan projectadministratie en ondersteuning op het gebied van financiële administratie.

Hierbij kun je denken aan:

  • Opstellen van contracten
  • Verwerken van declaraties
  • Controleren van urenregistratie
  • Verwerken van verlofregistratie
  • Ondersteunen bij de maandelijkse facturatie
  • Opstellen van kandidatenprofiel

Verder…

  • Ga je aan de slag met ons CRM systeem en zorg je ervoor dat deze altijd actueel is, je voert kandidaten en opdrachtgevers is en voert mutaties door.
  • Neem je de telefoon op en help je klanten en prospects zo goed mogelijk op weg;
  • Beheer je agenda’s en plan je afspraken in;
  • Beheer je de voorraad van de kantoorartikelen;
  • Verstuur je verjaardagskaarten en relatiegeschenken naar kandidaten en opdrachtgevers;
  • Verzorg je de lunch (boodschappen doen, tafel dekken)

Ook al heb je een zelfstandige functie, de hele organisatie weet jou te vinden bij vragen over administratieve zaken.

Functie-eisen

Je bent iemand die van nature heel secuur en gestructureerd werkt, je eigen werk goed plant en prioriteiten stelt. Daarnaast stop je veel energie in de dingen die je doet, omdat je er veel voldoening uit wilt halen. Zo zit je in elkaar. Daarnaast denk je in kansen om resultaten te verbeteren.

En verder…

  • … heb je minimaal een MBO opleiding niveau 4 afgerond.
  • … ben je 20-28 uur per week inzetbaar, verdeeld over minimaal 4 werkdagen.
  • … heb je ervaring en affiniteit op het gebied van (financiële) administratie.
  • … heb je commercieel inzicht en een sterk analytisch en lerend vermogen.
  • … kun je goed overweg met Microsoft Office (met name Excel) en met systemen, zodat wij jou de onze (Carerix) kunnen leren.
  • … schrikt een resultaatgerichte omgeving, waar commerciële drive centraal staat jou niet af!
  • … heb je van nature een dienstverlenende instelling.

Aanbod

  • Een marktconform salaris;
  • Flexibele werkuren / werken vanuit huis is mogelijk;
  • Een vergoeding voor je reiskosten en telefoon;
  • Een laptop van de zaak;
  • Elke dag een lekkere, gezonde en gezamenlijke lunch;
  • Een mooi (en goed bereikbaar) kantoor in het Klokgebouw op Strijp-S met uitzicht over de stad Eindhoven, op 2 minuten loopafstand van station Eindhoven Strijp-S;
  • Een hoop gezelligheid!

Corona-maatregelen
Wij volgen de richtlijnen vanuit het RIVM. Thuiswerken is daar onderdeel van, voor jou geldt dat we samen een planning maken om je zo goed mogelijk in te werken. Bij thuiswerken is het belangrijk dat je je verantwoordelijkheid neemt en zelfstandig kunt werken.

Inlichtingen en sollicitatie

LICHT – (Financieel) Administratief Medewerker (in vergevorderd stadium) – Eindhoven
Anke Cox
T. +31 (0)6 27 10 25 18
E. anke@ditislicht.nl