Commercieel assistent (32-40u p/w) – LICHT – Eindhoven
In het kort
Kom jij ons team versterken? We zijn op zoek naar een commercieel assistent voor 32-40 uur per week. Zoek jij een uitdagende baan in een gezellige en ambitieuze organisatie, waar je jouw vaardigheden volledig kunt benutten? Dan is dit de baan voor jou!
De functie
Binnen ons team ben jij de spin in het web, waarbij je contact onderhoudt met zowel kandidaten als opdrachtgevers. Bijvoorbeeld voor het inplannen van gesprekken. Daarnaast bied je uitgebreide ondersteuning aan de recruitment consultants op diverse vlakken. Je zorgt ervoor dat zij hun werk goed kunnen doen, door jouw proactieve en signalerende aanpak. Je bent mensgericht, ondernemend en spontaan. Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal en bent handig met Microsoft 365.
Op een werkdag ben je vooral bezig met:
- Afspraken plannen met kandidaten en opdrachtgevers
- Het up-to-date houden, controleren en verrijken van Carerix, ons CRM-systeem
- Open sollicitaties afhandelen
- Offertes voorbereiden
- Agenda beheer
- Beheren van mailboxen
- Opmaken van projectovereenkomsten en kandidaatprofielen
- Verzenden van verjaardagskaarten en andere attenties
De organisatie
Wij zijn LICHT! LICHT bemiddelt professionals in marketing en communicatie voor vaste banen en interimopdrachten.
Met een team van 11 personen werken wij vanuit ons mooie kantoor op Strijp-S (Donna) in Eindhoven. Onze aanpak is warm en persoonlijk, échte aandacht vinden we belangrijk. Ook organiseren we regelmatig kennissessies voor ons netwerk omdat we geloven dat persoonlijke ontwikkeling belangrijk is voor je werkgeluk.
Dit breng je mee
Je bent flexibel en je hebt overzicht. We zoeken iemand die van nature heel secuur en gestructureerd werkt, eigen werk goed kan plannen en prioriteiten stelt. Telefoons die rinkelen, druk overleggende collega’s, jij wordt er niet warm of koud van. Je vindt het heerlijk als we met het team onze doelen halen én als kandidaten stralen in een nieuwe opdracht of baan.
Verder heb je:
- Minimaal een MBO niveau 4 afgerond
- Minimaal 2 jaar relevante werkervaring als secretaresse, commercieel assistent, office manager of als administratief medewerker bij een commerciële organisatie.
- Goede beheersing van de Nederlandse taal
- Zin om 32-40 uur per week aan de slag te gaan
- Commercieel inzicht en lerend vermogen.
- Ervaring met werken met Excel en/of een CRM-systeem
- Ben je woonachtig in de omgeving van Eindhoven
Dit bieden wij jou
We vinden het belangrijk dat jij je happy voelt in je werk. Bij ons vind je daarom een goede sfeer, gezellige, betrokken collega’s en een fijne werkomgeving.
En volop teamuitjes natuurlijk, daar zijn we dol op!
Bovendien kun je rekenen op:
- Een marktconform salaris
- Flexibele werkuren, thuiswerken doen we allemaal regelmatig
- Reiskostenvergoeding én een NS-station op 5 minuten lopen
- Een laptop en vergoeding van je telefoonkosten
- Pensioenopbouw via a.s.r.
- Opleidings- en ontwikkelmogelijkheden
- Gezamenlijke gezonde en lekkere lunch