Weer een geslaagde Pro Bono Communicatiedag 2024
Op vrijdag 8 november vond alweer de 9e Pro Bono Communicatiedag plaats. Wat was het een fantastische dag!
vertelt je graag meer
Bekijk hier het verhaal achter de rebranding!
Wél 100 enthousiaste specialisten uit het marketing- en communicatievak zetten zich vrijwillig in om maatschappelijke organisaties vooruit te helpen met vraagstukken op het gebied van o.a. marketing, communicatie, branding en (her)positionering.
De inspirerende werkplek was het Conference Center van de High Tech Campus in Eindhoven. Julia Geerts van Samen voor Eindhoven opende samen met de organiserende partners LICHT, Brainport voor Elkaar en Happy Horizon. Negen teams gingen aan de slag met uiteenlopende vraagstukken voor:
Maaike van Liempd (BDO), deelnemer: “In korte tijd leer je zo’n organisatie goed kennen. Je schrijft een verhaal, denkt een campagne uit. Er is veel mogelijk in één dag!”
Jerry van Leeuwen (Simac Techniek), deelnemer: “Ik lever het liefst concrete middelen op zoals social media-templates of een presentatiebasis. Hier zijn organisaties langere tijd mee geholpen.”
Ook de maatschappelijke organisaties zijn enthousiast. Anke van Dream4Kids: “Met 2,8 fte missen wij simpelweg de mankracht om ons merkverhaal uit te werken. Onze stichting doet prachtig werk, maar hoe vertel je dat goed en respectvol? Vandaag kregen we hulp van vakmensen met daadkracht!”
De dag werd afgesloten met een gezellige borrel. Tijd om na te praten, te netwerken en kennis te delen. Wij kijken terug op een inspirerende dag vol waardevolle opbrengsten – voor zowel de organisaties als de professionals.
Recruitment Consultant