Tijdens deze editie werd in vier teams gewerkt aan vraagstukken voor:

  • Awesome kledingruilatelier
  • Wasven
  • De Huiskamer voor Vluchtelingen Eindhoven
  • Cordaad Welzijn

Kaderen

VLP Gonda Franssen ging als volunteerlead aan de slag voor groendomein het Wasven:
“Het kaderen van het vraagstuk was nog best een klus. Uiteindelijk hebben we de focus gelegd op hoe we het merkbeleid van het Wasven eenduidig kunnen toepassen voor de Gasterij. Op de dag zelf kwam alles bij elkaar. Zo tof om in korte tijd resultaten neer te zetten.”

Voor het Wasven werd o.a. ontwikkeld:

  • een communicatieaanpak
  • huisstijltoolkit (met Canva-templates)
  • menukaart
  • contentkalender
  • verhaalstructuur
Stefanie Kollen, founder van LICHT intermediair voor marketing en communicatie professionals te Eindhoven

Ook meedoen? Houd dan onze kanalen in de gaten voor de volgende editie van de Pro Bono Communicatiedag!

Portret van Stefanie Kollen, Founder van LICHT – strategisch leider met aanstekelijke energie, bouwt aan sterke teams en duurzame groei

Stefanie

Founder